Kriebels kriebels / Test - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu Kriebels kriebels / Test - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu

Kriebels kriebels / Test

Blijf op de hoogte en volg Derya

18 November 2014 | Nederland, Almere Stad

Voordat ik begin wil ik even laten weten dat dit een soort van test is of ik nog weet hoe alles werkt :P

Nog even en dan is het zo ver!!! Om precies te zijn 28 dagen. Ondanks dat ik al een verre reis heb gemaakt in me eentje ben ik toch erg zenuwachtig. Dit keer zijn de zenuwen heel anders want het zijn geen 2 maar 5 maanden dat ik niet thuis zal zijn. Ik mag hopen dat ik me daar gauw thuis zal voelen!!
Stiekem vind ik het wel een beetje eng om naar Indonesie te gaan omdat ik geen flauw idee heb wat me te wachten staat. Gelukkig ben ik al wat gewend vanuit mn Turkse roots dus wat slordigheid en gek verkeer daar zal ik nie erg vinden maar mag hopen dat alles (bijna) goed verloopt.

Ik vlieg 16 december en 17 december kom ik aan.. er is in totaal 5 uur tijdsverschil.. dus het is hier 5 uur vroeger en daar 5 uur later uiteraard haha! Ik zal helaas de feestdagen moeten missen maar dat ga ik daar helemaal goed maken want wat velen niet weten is dat ik eerst een mini tripje ga doen voordat mijn semester start op 5 januari.
Samen met een turks vriendinnetje die daar al is ga ik naar de Filipijnen en Thailand. Zonder ook maar even te aclimatiseren is het de bedoeling dat ik de volgende dag een ticket boek naar Manila en vervolgens naar Boracay...voor de nieuwsgierigen..google even. het is PRACHTIG!!!!! Na een kleine week in de Filipijnen te zijn geweest gaan we samen naar Thailand. Ayse (vriendinnetje) wilde niet alleen reizen en vroeg of ik met haar mee wilde. Ik vond dit natuurlijk SUPER ERG en zei met moeite JA :p.... Wat we daar allemaal gaan doen is nog een verassing! Ik zal proberen daar een mooi verslagje over te schrijven. Mijn excuus voor mijn Nederlands trouwens. Het is eeuwen geleden dat ik iets in het Nederlands heb geschreven. Op school is alles in het Engels Spaans en Duits. dus bij deze forgive me for my horrible mistakes :D

Om een lang verhaal kort te maken, het komt steeds dichterbij en de spanning stijgt alleen maar!! wat ik wel zo jammer vind is dat ik het nu enorm druk heb met school en bijna met niemand kan afspreken voordat ik ga. Ik heb maar een paar dagen om mijn tas in te pakken...heeft iemand nog tips wat ik absoluut niet moet vergeten mee te nemen???

Ik kan niet wachten om mijn allereerste verhaal te doen vanaf de andere kant van de wereld!

Ohja ik ga trouwens nog met 3 andere studenten dus ben niet helemaal alleen daar :D We hebben een vila gehuurd met ieder zn eigen kamer, badkamer en toilet. HOE CHILL! Ik bedoel eigenlijk niet letterlijk een vila maar een kamer in een vila haha klonk iets te mooi :P

toedelssss xxxxx (reacties zijn welkom :D)

  • 18 November 2014 - 22:10

    Sami:

    Derya,

    Het komt allemaal goed. Straks ben je ervaring rijker. Zal ik je wat zeggen:'" ben toch een beetje jaloers". Veel plezier daar in een veel verre landen.

    Grt

    Sami

  • 18 November 2014 - 22:27

    Derya Stoffers - Bekrem:

    Hoi Sami amca,

    Dankjewell!!!!!
    Ik zal proberen mooie videos te maken zodat je een beeetje mee kan geneten haha :D
    Misschien nog tot zondag avond!

    Groetjesss

  • 21 November 2014 - 14:48

    Nellie:

    Hallo Derya,

    Je testje is gelukt en ik wens je alvast veel reisplezier.
    We zullen met de feestdagen aan je denken.

    Groetjes Nellie

  • 10 December 2014 - 22:55

    Derya Stoffers - Bekrem:

    Hoi tante Nellie,

    Dankjewel!

    het gaat helemaal goed komen hopelijk!

    Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast!

    Ik zal aan jullie denken als ik ECHT indonesisch aan het eten ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Derya

Spanish at locations & Vrijwilligerswerk

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1119
Totaal aantal bezoekers 21280

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 14 Mei 2012

Midden Amerika! Costa Rica en Panama here I come

16 December 2014 - 30 November -0001

Studeren in Indonesia!

Landen bezocht: