Studeren in Indonesia! - Reisverslagen van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu Studeren in Indonesia! - Reisverslagen van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu

Studeren in Indonesia!

Ik ben een derde jaars HBO student op de Hoge Economische School van Amsterdam en studeer International Business and Languages. Omdat ik een internationale studie doe, heb ik een verplicht uitwisselingsprogramma. Ik heb een tijdje geleden een top 5 gemaakt en ben geloot voor Indonesie. Indonesie kwam eigenlijk last minute in the picture. Azie trok mij totaal niet, wilde graag richting Argentinie maar had me dus op t nippertje bedacht. Ik ben nog nooit in Azie geweest en zag dit eigenlijk als een kans om een nieuwe cultuur te leren kennen. Mijn doel van mijn exchange is dan ook veel zien en beproeven van de aziatische cultuur. In mijn reisverslagen zal ik proberen zoveeel mogelijk mee te geven :D Mijn semester is van januari tot april. Na afloop zal Steven komen en gaan we samen backpacken door Zuid-oost Azie voor een maand.