Testje - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu Testje - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu

Testje

Door: deryabekrem

Blijf op de hoogte en volg Derya

02 Maart 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Vandaag precies over 2 weken is het zover... latin america maak je borst maar nat! Costa rica Turrialba zal mijn eerste bestemming voor 2 weken zijn.. het is nu nog niet echt nodig om een blog te schrijven maar het is eigenlijk ff een test om te kijken of het direct op me facebook komt...ik moet natuurlijk nog ff uitvogelen hoe dit allemaal werkt dus ja...Heb gister met behulp van mijn lieve Steven mijn grootste koffer uit de kast gehaald.. Zal vandaag beginnen met inpakken..2 weken vliegen zo voorbij..moet nog zoveel doen...gelukkig heb ik me vaccinaties etc al...Oh jeetje nu ik dit schrijf krijg ik ineens kriebels.. Ik ben nog niet zo zenuwachtig eigenlijk..ik denk dat dat de laatste week wel komt..De gedachte dat ik mijn familie en vrienden 2 maanden moet missen is wel stom maar goed we blijven in contact! Ik zal proberen jullie up to date te houden en fotos te plaatsen zodat jullie een beetje een idee krijgen waar ik allemaal mee bezig ben:P! Heb al zoveeeel plannen! Kan niet wachtenn woehoew! xx nou next time I'll be in Costa Rica x Adios amigos

  • 02 Maart 2012 - 13:15

    Hannie:

    Goh, nou heb ik zoveel mensen een reisblog leren maken en steeds gezegd dat ze het zelf ook zouden kunnen.
    Jij bewijst het gewoon, ik ga je volgen.

  • 04 Maart 2012 - 17:55

    Nermin :

    insallah cok cabuk saglikli bir sekilde donersin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Derya

Spanish at locations & Vrijwilligerswerk

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 21290

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 14 Mei 2012

Midden Amerika! Costa Rica en Panama here I come

16 December 2014 - 30 November -0001

Studeren in Indonesia!

Landen bezocht: