Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover..

Door: deryabekrem

Blijf op de hoogte en volg Derya

15 Maart 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Holaaaaa gente de Holanda!

Het is bijna zover...

Morgen ochtend begint mijn reis! Ik vlieg om 7.40 eerst naar Madrid en dan van Madrid naar San Jose CR.
Als alles volgens schema loopt kom ik daar lokale tijd om 16:45 aan.(hier 8 uur later)
Zoals gepland staat er dan een transfer met een bordje waar mijn naam op staat, op mij te wachten.
Dat had ik altijd al gewilt:P 1 van me kleine droompjes komt dan uit...haha

Dan heb ik nog een reis van 90 minuten..van San Jose naar Turrialba...heb al veel research gedaan dus ik weet wat me te wachten staat..ik denk zelfs dat het mooier is in het echt!! Ik kan niet wachten om de zon volop te zien schijnen!

Heerlijk weer vandaag ook in Nederland...goed begin hoor..nu al een beetje de summerfeelings.. alhoewel het hier wel herfst is...

Oke anyway om een lang verhaal kort te maken...Ik ben zenuwachtig! Heb de psp die ik mocht lenen van lieve chris volgedropt met allemaal films.. zo nog muziek zetten en dan ben ik er helemaal klaar voor! Heb zelfs een slaapzak mee voor t geval dat..you never know..


I love you all! Beso

Adios amigoooooooooooooossss



  • 15 Maart 2012 - 21:00

    Feryat Aslantas:

    Prettige reis, allaha emanet ol.

  • 15 Maart 2012 - 22:52

    Anne:

    HEEL veel plezier derya. Ben heel benieuwd hoe je het daar gaat hebben. Ben heel benieuwd naar al je tips die je vast en zeker gaat opdoen daar ;)! Voorzichtige en veilige wens! Geniet ervan! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Derya

Spanish at locations & Vrijwilligerswerk

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 21290

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 14 Mei 2012

Midden Amerika! Costa Rica en Panama here I come

16 December 2014 - 30 November -0001

Studeren in Indonesia!

Landen bezocht: