Gearriveerd - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: deryabekrem

Blijf op de hoogte en volg Derya

16 Maart 2012 | Costa Rica, Alajuela

Holaaaa!

Ik ben veilig aangekomen.. pff wat een lange reis zeg...ik ben super moe dus een uitgebreid verhaal zal het niet worden...:$ Ik heb echt zo en lange dag achter de rughet is hier bijna half 9 savonds geen idee meer hoelaat het in Nederland is..

De vluchten waren super relaxed..alleen van Madrid naar San Jose duurde echt superlang!! De eerste x dat ik zolang in een vliegtuig heb gezeten..uiteindelijk vlogen we over de carribean dat was echt zooooo geweldig!!!! Heb super mooie luchtfotos gemaakt hele mooie witte stranden en prachtig blauw water zwaar paradise gewoon!!Toen vond ik die 14 uur vliegen wel waard... Eindstand aangekomen in San Jose...paspoort controle system wel slecht geregld joh heb langer dan een uur moeten wachten...daarna ff dollars gewisseld naar Colon.. goh dat geld lijkt net monopolie geld haha!

Nou komt het.. ben ik eindelijk buiten super mooi weer palmbomen zomers sfeertje... zie ik geen bordje met mijn naam erop :( terwijl het wel me mini droompje was... dus ik bel naar het noodnummer.. dachten ze dat ik morgen zou aankomen..moest ik een taxi pakken naar een hotel in Alajuena..10 minuutjes van het vliegveld ongeveer naar hotel de mietra ofso ik weet het nie eens meer... de transfer die r niet was had voor me gereserveerd..ik hoefde dus niet te dokken.... de eigenaar van het hotel was zijn vriend maar had geen rooms meer... aan de overkant wel.. dus maar even een kamertje gboekt.. voor 39 dolar 17000 colon :P ik ga zo slapen want ben egt brak ik type alsof ik polio heb....morgen ochtend om 8 uur wordt ik opgehaald en duurt het ongever 3 uurtjes tot we in Turrialba zijn..

Voor de rest is iedereen zo relaxed hier en hoor ik overal reggeatonnnnnn en chica chica haha

Loveyouuguyss xxxxx

  • 17 Maart 2012 - 04:23

    Ani:

    Zo creapy ze waren je gewoon vergeten :p whahah hoop dat je genoeg uitgerust bent voor morgen! Yeahhh baby lets do this!! <3

  • 17 Maart 2012 - 07:01

    Pinar:

    Jeetje der wat een lange reis zeg Pfff, ben blij dag je veilig gearriveerd bent schat, en geniet van elk moment daar groetjes en dikke kus

  • 17 Maart 2012 - 07:39

    Ferdi:

    Gelukkig ben je goed aangekomen. Veel plezier zusje dikke kus fer en bir xx

  • 17 Maart 2012 - 09:12

    Els:

    fijn dat je aangekomen bent rust lekker uit

    groet johan en els

  • 17 Maart 2012 - 09:20

    Mirjam:

    Hey hey,

    goed om te horen dat je veilig aangekomen ben..maar wow wat een lange reis zeg!
    geniet ervan daar en ik blijf je volgen!

    liefs mirjam

  • 17 Maart 2012 - 10:33

    Viv:

    Hey schattie, zoals beloofd gaan we je volgen! Wat fijn dat je veilig bent aangekomen. Laat je niet versieren chicaaa hahahah laat ze steeds je ring zien, miss hebben ze daar wel respect voor. hier in nl mis je nix het is nog koud en somber! Dus youre so lucky!!

    Doe je ding schat en houdt ons op de hoogte dikke koesss!!!! Aga en vivi

  • 17 Maart 2012 - 10:43

    Brigitta:

    Oh wat kan ik me voorstellen dat je brak bent meid, hoop dat je goed je rust kan pakken voor je weer verder reist. Maar wat heb je nu ook al genoten van je eerste dag en de mooie vlucht. Pas goed op jezelf chica en kalm aan he? Dikke kus!

  • 17 Maart 2012 - 12:55

    Derya Stoffers - Bekrem:

    haha jaa ik ben goed uitgerust! ik was zo moe dat ik in coma lag zowat waardoor ik onder me oog ben gstoken ik heb nu zo en dikke walzak hahah egt lelijk hele dag bril op houden ..ik ben al sinds kwart voor 5 wakker sochtends heb en ritme stoornis denk ik ben nog nooit zo vroeg opgestaan..om 7 uur is het ontbijt het ruikt lekker ai ai aiii en straks wordt ik opgehaalddd zo leuk jullie reacties trouwens!!!!

  • 17 Maart 2012 - 17:04

    Lousina Veenstra:

    Derya, heel veel succes meisje en geniet ervan. Ik ga zeker je verslagen lezen. Dikke kus Louisna

  • 18 Maart 2012 - 07:41

    Antoni Kommer:

    He meissie,

    Super goed dat je bent aangekomen and very nice pics!!

    Geniet ervan en we facebooken zeker.

    Ciao Bella,

    Ton

  • 18 Maart 2012 - 14:54

    Ali Escobar:

    aaaaaaaai aai noh hoe gaat et met die kilos nohh stuur snel noh mense wachte noh

  • 18 Maart 2012 - 15:00

    Anne:

    Hey Derya. Wat goed dat je veilig bent aangekomen! Super leuk. Jammer dat er even iets fout is gegaan, maar dat hoort er ook een beetje bij.. HEEL veel plezier de eerste dagen daar! Geniet ervan meid.

    Liefs,

    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Derya

Spanish at locations & Vrijwilligerswerk

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 702
Totaal aantal bezoekers 21290

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 14 Mei 2012

Midden Amerika! Costa Rica en Panama here I come

16 December 2014 - 30 November -0001

Studeren in Indonesia!

Landen bezocht: