Tropisch sfeertje - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu Tropisch sfeertje - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van Derya Stoffers - Bekrem - WaarBenJij.nu

Tropisch sfeertje

Door: deryabekrem

Blijf op de hoogte en volg Derya

18 Maart 2012 | Costa Rica, Turrialba

Hoi allemaal!

Daar ben ik weer voor een kleine update.

Gister Na 2 uurtjes in de taxi te hebben genoten van de omgeving ben ik aangekomen in Turrialba Spanish by the river. Zo heet de school.
Gister was het regenachtig en vandaag ook in het hele land. Maar dat is geen enkel probleem, het is ongeveer 26 graden hier. Ik zit boven op een berg op een hele mooie school en super gaaf uitzicht op een actieve vulkaan en de stad Turrialba zelf. Het is hier echt super mooi en ik geloof dat als de zon schijnt het nog mooier zal worden! Tropisch sfeertje is ook niet verkeerd want na regen komt zonneschijn toggg!!

Ik kan niet wachten tot de lessen beginnen morgen!! Er was een nederlands stel maar die zijn vandaag vertrokken naar Puerto Viejo waar ik over 2 weken naar toe ga.
Ook is er een school manager aanwezig, ze heet Rinske uit Terneuzen. Aardige meid kwam vanacht bij mij op de kamer crashen. Haar ouders komen vandaag uit Nederland.

Voor nu heb ik een rustig weekendje eigenlijk even bijkomen van de reis en me ritme aanpassen.. ik word sochtends om 5 uur al wakker heel raar maar komt goed binnekort heb ik een costa ricaans ritme gevoel :p

Voor aankomende week heb ik heel veel in gedachte om te doen!! De eigenaar Fernando fokt paarden en heeft hier een paardenstal, ongeveer 12 paarden zijn er aanwezig..en sommige lopen gewoon los rond.. Het is echt leuk om die dieren zo lekker van dichtbij te zien! Ook veel verschillende vogelsoorten trouwens ik hoor interessante geluiden! Ik hoop dat ik er morgen 1 kan spotten met me camera.

Ik ga zo even boodschappen doen met Rinske en Fernando in Turrialba, 6 minuutjes met de auto en 30 minuten lopen ongeveer!

Till next timeeeeee

Pura vidaaaa

  • 19 Maart 2012 - 08:34

    Anne:

    Super Derya! Ga maar lekker veel doen! Voor je het weet moet je weer terug, en nu heb je nog lekker 8 weken voor de boeg! Geniet ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Derya

Spanish at locations & Vrijwilligerswerk

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 21290

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 14 Mei 2012

Midden Amerika! Costa Rica en Panama here I come

16 December 2014 - 30 November -0001

Studeren in Indonesia!

Landen bezocht: